24 Ocak 2013 Perşembe

euro truck simulator 2 hız limiti kaldırma


EuRo TruCk SimoLatoR 2 HıZ Limitini KaLdırma







EuRo TruCk SimuLatoR 2 HıZ Limitini KaLdırma / Hız Limİti Kaldırma Yaması
Euro truCk Simulator 2 oyununda Tırlarımız malesef 90 km hızda kalıyor.
Buda özellikle uzun yollarda bazen oyunu çekinilmez kılıyor. Çünkü yavaş yavaş gidince yol bitmiyor.
İşte ihtiyacımız olan hız limitini kaldırmayı yama olarak sizlere sunuyorum.
Ayrıca hız limitini kaldırmanın yanında birçok gerçekçi mod bulunuyor.
Bunlardan bazılar gerçekçi dış sesler,süspansiyon modu,Türk Petrolleri,Tır kasaları gibi yeni özellikler.
Ben Oyunda Valiant marka tır kullanıyorum en pahalısından ve 160 Km Hıza ulaştım.
Zaten İlk başta para hilesi yaptım ve şuan 50 Tane Tırım bulunuyor :)
Neyse Lafı fazla Uzatmayım aşağıdan Yamayı indirin oyunun tadını çıkarın.

Yama Kurulumu

  • -İndirdiğiniz rar dosyasını açıyoruz ve içinden 5-6 adet klasör çıkacak.
  • -Her klasörün içinde sonu .scs ile biten dosyalar olacak işte bu dosyaları (Belgelerim / Euro Truck Simulator 2 / mod) klasörü içine atıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder